Check-up audit, wat is dat?
Heel simpel. Een team van experts checkt jouw huidige online communicatie na. Denk maar aan nieuwsbrieven, mails, advertenties, landingspagina’s,… . Zowel de content van je communicatie als de technische zaken worden bekeken.


Wat wordt er gecheckt?
Al onze check-up audits zijn gebaseerd op de Clicksfactor methode. Bij deze methode kijken we hoe ook ‘clickable’ jouw communicatie is voor een klant.
Dankzij de Clicksfactor haalden anderen reeds:
- tot 2x meer openrates
- tot 5x meer click through rates
Na afloop krijg je tips and tricks
Nadat de experts jouw online communicatie hebben gecheckt, krijg je een document en presentatie met tips and tricks om snel je communicatie te verbeteren voor het Belgische publiek.

Zij kozen al voor een check-up audit

Bepaal wat je wilt laten checken door experts
Meer info over de verschillende audits
First Impression
- Check up naar de eerste indruk van de klant
- Analyse van de homepagina, belangrijkste landingspagina’s of andere communicaties
Content
- Check up naar de clicksfactor van jouw content
- Analyse van andere communicaties waaronder jouw website, blogs, socials, nieuwsbrieven…
Traffic
- Check up naar de doelgerichtheid van jouw targetting
- Hoe werk je best op alle kanalen?
- Analyse van SEO, SEA en Social Ads
Conversion
- Een check-up van je productpagina tot het uitchecken van je winkelmandje