Wat je niet te zien krijgt in een data analyse


We schreeuwen om ter hardst om de aandacht van onze klant, maar moeten vaststellen dat hoe harder we schreeuwen, hoe dover men wordt voor onze boodschap. Daarom gebruiken we de laatste jaren steeds meer DATA, die ons helpt bij het maken van de juiste keuzes. Vaak met succes, maar DATA botst op haar limieten.

1. Iedereen leert exact hetzelfde uit data.

Schrijf “Herinnering:” aan het begin van je titel en je openrates gaan omhoog. Leuk dat je dit ontdekt hebt, maar je bent niet de enige. Daar gaat dus je unieke karakter.

2. DATA stelt vast, maar geeft je geen verklaring waarom het zo is

DATA analyse leert je dat A beter heeft gewerkt dan B, maar waarom dat zo is? Daar heb je het raden naar. En dat is zonde, want hierdoor leer je onvoldoende uit alle analyses die je maakt.

Met DATE ontdek je waarom een communicatie succes heeft of niet.

DATE is een uniek en eenvoudig communicatie model waarmee je jouw content analyseert en opmaakt. Elke letter van DATE staat voor een fase die jouw klant richting de call to action en jouw brand leidt:

D

DECENCY

Maak een goede eerste indruk

A

Attention

Laat zien dat je elkaar begrijpt

T

TRUE LOVE

Maak duidelijk dat je die ene uit de

E

ENGAGEMENT

Geef aan waar je heen wilt met de

Elke letter heeft nog een aantal subthema’s die als je ze consequent toepast een enorme impact hebben op jouw click through rates. Zo weet je eindelijk waarom iets werkt of net niet en start je jouw volgende A/B test met extra bagage.

Wat kan een DATE voor uw bedrijf opleveren?

Tot 5 x hogere click trough rate

Tot 2 x hogere
openrate

Deze bedrijven gingen al op date

arval

Wil jij 5 keer meer clicks op jouw communicatie?

We zoeken het voor je uit!

Laat ons op DATE gaan met jouw communicatie en behaal zo tot 5 keer meer clicks!.

Zo’n DATE zie ik wel zitten!