Heb je moeite met uitzoeken wat je precies naar je klant moet communiceren? Via welk kanaal? En op welk moment? Dan is deze workshop “Content strategie” echt iets voor jou.

In deze workshop leer je hoe je in 6 stappen een sterk onderbouwde content strategie opbouwt. Zodat je steeds weet wat je kan communiceren, via de juiste kanalen en naar de juiste doelgroep. En helpt je de juiste keuzes te maken in je content thema’s, je sweetspot te ontdekken waardoor je nog unieker wordt dan je concurrentie.

Locatie:

Bij jou op locatie

Duur?

1 dag

Praktijkgericht?

Afgestemd op jouw situatie

Wat je ontdekt tijdens deze workshop:

  • Hoe maak ik een content marketingplan op in 6 stappen
  • Ontdek de sweetspots die jouw bedrijf uniek maken
  • Welke content thema’s passen het best bij mijn activiteiten?
  • Hoe vind ik een rode draad doorheen mijn contentthema’s waardoor ik mijn herkenbaarheid kan verhogen.
  • Hoe zorg ik ervoor dat mijn communicatie de verwachtingen van mijn klant volgt

Na deze workshop heb je …

  • Een duidelijk stappenplan naar een goed onderbouwde content
  • Verschillende content thema’s voor jouw content
  • Onderscheiding van jouw concurrenten
  • Een duidelijke rode draad tussen jouw contentthema’s
  • Weet je team hoe zich te organiseren naar een goede content strategie en creatie

Wij begeleiden je verder

Na elke workshop heb je de mogelijkheid om verder ondersteund te worden d.m.v. onze begeleidingstrajecten. Zo kan jouw team of organisatie de geleerde kennis volledig absorberen en later geheel zelfstandig aan de slag gaan.

Op het vlak van Storytelling heb ik me al veel willen bijscholen, maar tijdens deze workshop heb ik belangrijke zaken geleerd die nergens anders aan bod kwamen!

Mats

Deze bedrijven gingen je voor

Wij zijn ook erkend lesgever bij:

syntra pxl

Onderscheid je van jouw concurrenten!

Contacteer ons vrijblijvend en dan bekijken we samen hoe we jouw contentstrategie kunnen versterken.

Contacteer ons